יום שבת, 19 במאי 2018

הגשת ערעור אל ועדת ערר על המרב"ד


אנשים רבים מרגישים כי החלטת המרב"ד בעניינם אינה הוגנת, ומעוניינים לערער
אנשים רבים עומדים בפני בחינה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, או המרב"ד, אשר קובע האם הם מסוגלים לנהוג מבחינה רפואית. כאשר ההחלטה המתקבלת אינה נראית הוגנת או הגיונית לנהגים, הם יכולים להגיש ערעור אל ועדת ערר על המרב"ד, אשר ביכולתה לשנות את החלטותיו.

ישנם כמה דברים שחשוב לדעת על הגשת בקשה לועדת ערר על המרב"ד

  • קבלת תשובה מנומקת: המרב"ד אינו מספק תשובות מנומקות בנוגע להחלטותיו, אלא רק דברים קצרים ותמציתיים. ניתן להגיש בקשה למרב"ד לשם קבלת החלטה מנומקת וכן את כלל המסמכים הרלוונטיים לבחינת הבקשה בטרם מגישים בקשה לערעור, וכך להגיש בקשה מנומקת ואיכותית יותר.

  • זמן הגשת הבקשה: את הפניה אל ועדת ערר על המרב"ד יש לבצע עד 30 יום מרגע קבלת תשובת המכון, כאשר דרכי הפניה ואופן הגשת הבקשה יפורטו עם קבלת התשובה המקורית של המרב"ד.
  • דרך הגשת הבקשה: את הבקשה לערעור ניתן להגיש בדואר בלבד, לכתובת המפורטת באתר רשות הרישוי. כמו כן, מומלץ להיעזר בשירותי דואר מהיר בשל הגבלת זמן הגשת הבקשה, ולוודא לאחר כמה ימים באמצעות הטלפון כי הבקשה אכן הגיעה ליעד.

  • תשלום: בכדי להגיש בקשה אל ועדת ערר על המרב"ד יש לשלם אגרה, כאשר הסכומים השונים מנומקים באתר רשות הרישוי. את האגרה ניתן לשלם דרך אתר האינטרנט של רשות הרישוי או באמצעות שובר בדואר.

באמצעות ועדרת ערר על המרב"ד ניתן לשנות את ההחלטות שהתקבלו
במידה ואינכם מרוצים מהחלטת המרב"ד, ניתן לפנות אל ועדת הערר עם מידע נוסף והסברים מנומקים, ובצורה זו לשנות במקרים מסוימים את ההחלטות שהתקבלו. למרות האמור, חשוב להבין כי לא כל בקשת ערעור מתקבלת, וישנם מקרים בהם החלטה נשארת כפי השהייתה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה