יום שישי, 23 בפברואר 2018

הכנה למבחן GMAT



מעוניינים לעשות תואר שני במנהל עסקים?
תואר שני במנהל עסקים הוא תואר שהביקוש אליו גדל בשנים האחרונות, לא רק ברמה המקומית בישראל אלא גם כחלק ממגמה עולמית המפנימה את חשיבותו של תואר זה ספציפית ומקצוע מנהל העסקים באופן עקרוני. עם זאת, הדרך לקבלה לתואר איננה פשוטה, כאשר כל מוסר לימודים מציב סף אחר לקבלה ללימודים. המשותף לכל המוסדות הוא מבחן ה-GMAT - מבחן שנהגה ונכתב בארצות הברית, אשר מעבר שלו בציון טוב מהווה תנאי קבלה לכל מוסד המציע תואר שני במנהל עסקים. הכנה למבחן GMAT היא עניין של חודשים, כאשר רוב המועמדים בוחרים להתכונן למבחן בעזרת קורס מקצועי הייעודי לכך.

מה כולל מבחן ה-GMAT?
כפי שציינו, מבחן ה-GMAT הוא מבחן בינלאומי שהציון בו תקף לכל מוסדות הלימודים בארץ ובעולם. בהתאם, יש להבין כי מדובר במבחן שנערך כולו בשפה האנגלית ובוחן בין השאר כישורים מילוליים בשפה האנגלית. באופן עקרוני, המבחן בנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון נדרשים המועמדים לנסח שני חיבורים, כאשר הזמן המוקצב לכתיבת כל חיבור הוא 30 דקות. בחלק השני, שאורכו 75 דקות, נשאלים המועמדים שאלות בתחום המתמטי. החלק השלישי מתמקד בבחינת היכולות המילוליות של המועמדים באמצעות שאלות רב-ברירה (שאלות אמריקאיות) הבוחנות יכולות ניתוח משפטים והשלמת משפטים. גם עבור החלק השלישי של הבחינה מוקצים 75 דקות.



כיצד להתכונן?
כפי שניתן להבין, מעטים הם המועמדים שמסוגלים לקבל ציון גבוה במבחן זה מבלי לעבור קורס הכנה למבחן GMAT. קורסים אלו מוצעים על ידי מספר מכוני פסיכומטרי מוכרים וכן על ידי מספר גופים נוספים בישראל המיועדים עבור הכנה למבחן GMAT בלבד. הצעד הראשון בדרך להגשמת חלום הלימודים בתואר שני במנהל עסקים, היא הרשמה לקורס כזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה