יום שישי, 23 בפברואר 2018

מורה פרטי לGMAT



מהו GMAT?
GMAT הוא מבחן שמאוד דומה למבחן הפסיכומטרי שאנו מכירים ממדינת ישראל אך הוא מבחן אמריקאי שהניקוד שלו מעט שונה. GMAT הוא אחד המבחנים הקשים שיש ולא רק בגלל שהוא בשפה האנגלית, אלא בגלל שהוא ארוך וקשה. ההכנה לGMAT צריכה להיות הכנה מתאימה ויש לא מעט קורסים שמכינים את התלמידים כאשר הציון הכרחי ללימודים לתואר שני במנהל עסקים בחלק מהמקרים וגם ללימודים בחו"ל הוא אחת מהמשוכות ההכרחיות. מורה פרטי לGMAT יכול להכין את התלמיד בצורה טובה הרבה יותר ולעתים זו שיטת הכנה טובה יותר מאשר קורס.

שיעורים אישיים מועילים יותר
מורה פרטי לGMAT יכול להיות הרבה יותר מועיל מכל קורס והסיבה לכך היא היחס האישי. כל שיש יחס אישי יותר כך הלמידה יותר מועילה ויש עוד הרבה יתרונות שנובעים מהארגון ומהלוגיסטיקה שמאחורי זה. אין צורך להגיע לקורס כדי ללמוד כי המורה מגיע עד אליכם לבית ומלמד אתכם מתי שנוח לכם והיכן שנוח לכם. זהו עניין חשוב מאוד כי חשוב לזכור שמבחן GMAT הוא לא מבחן שמתכוננים אליו כמו פסיכומטרי בזמן פנוי טרם לימודים אקדמאיים, לעתים לומדים אליו תוך כדי לימודים או עבודה וכל מה שמסביב הופך להיות מכשול לא קטן.




כיצד מוצאים מורה פרטי לGMAT?
כדי למצוא מורה פרטי לGMAT מומלץ לחפש באינטרנט ובפייסבוק ולשמוע המלצות. חשוב מאוד לבחור את המורה הפרטי לפי המיקום שלכם כי בסופו של דבר מורה פרטי שנוסע אליכם 40 דקות או שעה בכל פעם גם יעלה יותר וגם יכול להתעכב בסבירות גבוהה יותר. כמו כן חשוב בחור מורה פרטי לGMAT רק אחרי ששוחחתם איתו ואולי גם עשיתם שיעור ניסיון וכך תדעו האם כדאי לכם להמשיך או לא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה