יום שישי, 23 בפברואר 2018

קורס צילום אופנה


למי מתאים קורס צילום אופנה?
קורס צילום אופנה הוא אחד הקורסים הכי מעניינים שיש. יש כאלו שמיד יחשבו שמדובר על קורס שיעניין בעיקר בנות אך חשוב לומר שאין בכלל קשר בין המין שלך לבין יכולות הצילום שלך והזיקה לאופנה. יש לא מעט אנשים שמוצאים את עצמם בקריירה מרשימה של צילום אופנה, אחד התחומים הכי פוריים שיש. הקורס מתאים לאנשים שאוהבים צילום ורוצים לבטא את היכולות שלה בצילומים לא פשוטים בכלל וגם לאנשים שאוהבים אופנה או כאלו שיש להם זיקה לתחום. יחד עם זאת, הקורס מיועד לאנשים שמעוניינים להשתלב בתעשיית האופנה או בתעשיית הצילום בכללי.




מה לומדים בקורס צילום אופנה?
בקורס צילום אופנה לומדים הרבה נושאים חשובים שיכולים להיות רלוונטיים גם לצילומים אחרים ולאו דווקא לצילומים מקצועיים בתחום זה. במהלך הקורס התלמידים לומדים על המצלמות השונות ועל האפשרויות הכי מתאימות לכל סוג צילום, כמו למשל צילום מרחוק, צילום מקרוב, צילום פנים וכולה. כמו כן נלמדים על זוויות ותאורה, שניים מהפרמטרים הכי חשובים שיש בכל צילום ובעיקר בצילומים שאמורים להבליט תווי פנים של דוגמניות וכמובן של הבגדים שהן לובשות. בקורס צילום אופנה לומדים גם על הפוזיציות המתאימות לצילום, התאמה שלהם לסוג הלבוש וכולה.

כמה זמן נמשך קורס צילום אופנה?
קורס צילום אופנה יכול להימשך בין כמה חודשים לשנה כאשר בדרך כלל מדובר על מפגש או שניים בשבוע. לא מדובר על קורס נפות במיוחד ולכן הזמנים והמועדים יכולים לשנות ובדרך כלל הקורס גם נלמד במסגרת של לימודי אופנה או לימודי צילום רחבים יותר אך יש גם קורסים ספציפיים בנושא זה. הקורס עצמו נלמד גם במישור המעשי וגם באופן תיאורטי וכל מפגש נמשך בין שעתיים לארבע שעות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה