יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

קייטרינג חלבי



למה לבחור קייטרינג חלבי?
יש כמה יתרונות ברורים שאותם ניתן להשיג עם שירותי קייטרינג חלבי. קודם כל, קייטרינג מן הסוג הזה מתאים לכל סוגי האירועים. הוא אידיאלי באירועים קטנים שנערכים בחצר הבית כמו יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה ומסיבת גיוס או שחרור, אך מתאים באותה מידה גם לאירועים המוניים כמו חתונה וימי גיבוש לעובדים ועסקים. אין מישהו שלא אוהב את התפריט החלבי כל אחד יכול למצוא מנה שמוצאת חן בעיניו.
שנית, קייטרינג חלבי נוח מאוד להגשה בתנאי מזג האוויר בישראל. במדינה עם אקלים חם וים תיכוני כמו שלנו לא תמיד אפשר להגיש מנות בשריות. האלטרנטיבה היחידה היא קייטרינג חלבי שנשען על מנות קלילות, זמינות, טעימות ומשביעות. שירותי הקייטרינג עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות וכל מי שמפיק אירוע יכול לשלב אותם בקבלת הפנים או בחלק המרכזי של המסיבה.


מנות משתלמות מבחינה כלכלית

כדאי לבחור קייטרינג חלבי גם כי מדובר בפתרון משתלם מבחינה כלכלית. קייטרינג חלבי הוא היחיד שמתאים לאירועי בוקר, בראנץ', צהריים וערב וגם לאירועי קוקטייל שנערכים בשעות הקטנות של הלילה. הקייטרינג משתלם יותר בהשוואה לאלטרנטיבות והוא מתאים למי שרוצה להפיק אירוע איכותי בתקציב נמוך. במקביל, ניתן לקבל המלצות על חברות שעוסקות בתחום הקייטרינג ולבנות יחד איתן תפריט ספציפי לאירועים פרטיים או עסקיים.

לבסוף, יש לקחת בחשבון שקייטרינג חלבי מועדף על שומרי מסורת ודתיים. בתפריט חלבי אין חשש מפני מנות בעייתיות או לחומרי גלם לא כשרים. רוב שומרי המסורת מעדיפים לאכול מנות חלביות באירועים ובזכות הקייטרינג הזה הם יכולים גם לטעום מהקינוחים. אלו הדברים הקטנים שקובעים את ההצלחה של האירוע ומשפיעים גם על מי שחוגג עם בני המשפחה והחברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה