יום שבת, 8 ביולי 2017

השימושים השונים של לוחות פוליקרבונט

מיגון בתעשייה
לוחות פוליקרבונט הם הלוחות שאתם צריכים לעסק שלכם, למפעל ואפילו לבית. לוחות פוליקרבונט הם לוחות עמידים ביותר שהשימושים שלהם רחבים ביותר בעיקר בתעשייה. אחד השימושים של לוחות פוליקרבונט הוא לביגוד ומסכות מגן. לתעשיות רבות יש צורך לעבוד עם חומרים חמים, חומרים כימיים או גיצים שעפים באוויר כמו למשל ניסור מתכות, הלחמת ברזלים ועוד. כדי ליצור מסכות מגן יש צורך בחומר חזק מספיק אך שיהיה שקוף כדי שאותו בעל מקצוע יוכל לראות. אם נדמה לכם שהחומר מהם עשויים המסכות הוא זכוכית אתם טועים כיוון שמדובר בלוח פוליקרבונט חזק ועמיד שמאפשר מגון רחב של שימושים.

גופי תאורה ושלטי חוצות
לוחות פוליקרבונט הם לוחות איכותיים מאוד כאשר יכולת העמידות שלהם גבוהה מאוד. שלא כמו לוח זכוכית שנשבר בקלות, אם יש צורך בלוח שקוף שיכול להעביר אור בצורה מספקת אך שיהיה חזק ועמיד הפוליקרבונט הוא החומר המיטבי. גופי תאורה רבים שאתם רואים יום יום ברחוב כמו למשל בשלטי חוצות או מנורות חזקות הם למעשה מורכבות מלוחות פוליקרבונט שהולאמו בצורתם לצורה המבוקשת. לוחות פוליקרבונט עמידים מאוד לחום ויכולים לעמוד בטמפרטורה של מעל למאה מעלות צלזיוס מה שלא אפשרי על ידי זכוכית, פלסטיק וחומרים אחרים.



רמת קרינה נמוכה מאוד
לוחות פוליקרבונט יכולים להעביר עד 90 אחוזים מהאור הטבעי כך שהתאורה שתקבלו תהיה מושלמת. יכולת ספיגת הקרינה של הלוח גבוהה מאוד וככל שהוא יהיה פחות שקוף אתם תהיו מוגנים יותר. בעזרת לוחות פוליקרבונט ניתן לקבל הצללה חלקית אם כך הדרישה וככל שהשקיפות תרד רמת הקרינה שנספגת ולא עוברת תהיה גבוהה יותר. כך אפשר ליצור צל חלקי בבתי ספר או גני ילדים, במפעלים ובכל מקום שדורש לוח מבודד אך וחזק אך שקוף למחצה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה