יום שני, 1 במאי 2017

חדר שינה מעוצב - חדר השינה ממלא יותר מצורך אחד



על פניו, מיועד חדר השינה לשינה ומנוחה. ואולם, אם נחשוב לעומק נגלה שהוא ממלא פונקציות רבות ומגוונת. חדר השינה הוא מקום לברוח אליו מצרות היום יום ולהתכרבל בו במיטה עם ספר טוב ומשקה חם. חדר השינה הוא גם המקום בו אנו מתארגנים בבקרים לשגרת יומנו, מודדים בגדים ועורכים תכניות שונות באשר לדכים בהן ננצל את היום. היות והוא משמש לכל כך הרבה יותר מאשר שינה, טיבו ועיצוב של חדר השינה משפיעים על יומנו. חדר שינה מעוצב ומסודר עוזר לנו להתחיל את הבוקר ב"רגל ימין", והנעימות השורה בו הופכת את הערבים מזמן מנוחה גרידא לזמן איכות.



 
בעיצוב חדר השינה, לכל אדם העדפות שונות
כמובן שבשאלה "מהו חדר שינה מעוצב ויפה?" נקבל תשובות שונות מאנשים שונים. לכל אחד טעם אישי וצרכים נבדלים מחדר השינה. יש כאלו הזקוקים לאסתקטיקה שקטה ובהירה, ויחושו הכי בנוח בחדר מואר, מרובה גופי תאורה ומראות. לעומתם קיימים אנשים אשר בעבורם חדר השינה האידאלי הוא אפלולי ותאפיין בקווים שקטים או כהים. כך או כך, אין אדם היודע טוב יותר ממך מהו העיצוב המתאים בעבורך. לכן, בעיצוב הבית חשוב להבין קודם כל מהם הצריכים וההעדפות האישיים שלכם, ורק משם להמשיך לבחון אפשרויות פרקטיות לעיצוב.

איך נעצב לעצמנו את חדר השינה?
משתיארנו לעצמנו חדר שינה מעוצב לטעמינו ולצרכינו, נתחיל להתקדם לעבר העיצוב עצמו. כדאי לזכור כי בעוד אנו המומחים לטעמנו, קיימים בעלי מקצוע המנוסים בעיצוב הבית ובמתן פתרונות פרקטיים. במקרים כאלו עדיף שלא להסתמך על יכולות חצי מקצועיות שרכשנו לאורך השנים, ולהיעזר במיומנות של אנשי המקצוע על מנת להגיע לחדר שינה מעוצב אך גם בטוח ומורכב בצורה מקצועית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה