יום חמישי, 23 במרץ 2017

טיול בפירנאים



ראשית, נכיר מעט את הרי הפירנאים ואת התכונות השונות שלהם
בין המדינות ספרד וצרפת מפריד גבול גאוגרפי בולט שאי אפשר לפספס אותו – הרי הפירנאים. ההרים האלה, שמשתרעים כרכס לאורך גבולה הדרומי של צרפת והצפוני של ספרד, גם מבדילים בין אזורים שונים בספרד עצמה – עם קטלוניה במזרח ובסקוניה במערב. בכל מקרה, מדובר באחד האזורים הייחודיים ביותר בדרום אירופה כולה – סביבה כפרית וייחודית (כולל המדינה הזעירה אנדורה בתוכם), עם אפשרויות רבות של ספורט אתגרי ועם מוקדי משיכה תיירותיים בולטים למגוון רחב מאוד של תיירים בטיול בפירנאים – החל מטיולי משפחות וכלה בצעירים משוגעי ספורט אתגרי.




טיול בפירנאים הוא טיול אתגרי וחווייתי שמתאים לאנשים ולתחומי עניין רבים
אין סוג אחד ויחיד של טיול בפירנאים, ולמעשה מדובר בטיול שיכול להתמקד אך ורק בפירנאים עם שבועות שלמים שכל יום בהם הוא בעל תוכן ייחודי משלו, או מנגד גם טיול של ימים ספורים כחלק מטיול ארוך יותר בספרד או בצרפת. בכל מקרה, האטרקציה המרכזית באזור הפירנאים היא זו הטבעית – רכס ההרים עצמו מזמן לנו מסלולים רגליים מרהיבים ומעניינים, מסלולים שמתאימים לטיולי ג'יפים או לאופני הרים, אפשרויות ספורט אתגרי כמו ראפטינג, טיפוס הרים, סנפלינג, סקי וכדומה – ועוד אפשרויות רבות ומגוונות שיכולות בהחלט להתאים למגוון רחב מאוד של מטיילים ותיירים.

מתכננים טיול בפירנאים? כדאי לכם להיעזר באנשים שמבינים בזה דבר או שניים
ריבוי האפשרויות שמהן ניתן ליהנות במסגרת טיול בפירנאים יכול להקשות עליכם קצת לתכנן טיול שכזה בכוחות עצמכם – שכן לא תדעו במה כדאי לכם להתמקד וכיצד. לכן, כדאי לפנות עבור טיול שכזה למי שמתמחה בתחום ולמי שמכיר את הפירנאים ואת מוקדי המשיכה השונים בהם היטב – בכדי שתוכלו לבנות את הטיול שימצה עבורכם את האזור בצורה הטובה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה