יום שישי, 27 בינואר 2017

מבחן GRE


מבחן GRE הינו מבחן אוניברסלי מפורסם בארץ ובעולם ומטרתו היא מיון לקראת קבלה למוסדות אקדמאים גבוהים בארץ ובמדינות כמו ארה"ב וקנדה. ציון מבחן זה הינו חלק משמעותי שיכול להכריע האם תתקבלו ללימודים אקדמאים גבוהים או לא.

היכן ניתן לגשת לבחינת GRE
מבחן GRE הינו מבחן אוניברסלי הנבנה על ידי המרכז הארצי למבחנים והערכה בארה"ב. כיום, עקב הביקוש לציון של בחינה זאת, ניתן לבצע את המבחן כאן בישראל. אל המבחן ניגשים אלו הרוצים להמשיך ללימודים אקדמאים מתקדמים ועל מנת להגיש מועמדות ללימודים מסוג זה חובה לגשת למבחן. ההרשמה למבחן היא מקוונת כלומר נעשית באמצעות האינטרנט באתר הרשמי של המבחן. הבחינה עצמה מתקיימת בתל אביב.




מה עליי לעשות טרם הבחינה
מבחני GRE נועדו על מנת לקבל תמונת מצב פסיכוטכנית על הנבחן, תוצאות המבחן נועדו לנבא את הצלחת הנבחן בלימודי האקדמאים הגבוהים. רבים סבורים שמבחן מהסוג הזה אינו דורש הכנה מוקדמת אך זה לא המצב. המבחן הוא ברמה גבוהה ולכן הכנה נכונה יכולה להיות המפתח שלכם להצלחה. על מנת להתכונן למבחן בצורה מיטבית מומלץ לפתור בחינות משנים קודמות, כאשר תבינו את מהות המבחן תוכלו לקבוע האם במקרה שלכם מספיק ללמוד בצורה עצמאית או כדאי לקחת קורס על מנת להשתפר. כיום בעקבות הביקוש הרב לבחינה קיימים מגוון קורסים שיכולים לסייע לכם להגיע לתוצאה שאתם מיחלים לה.

כמה עולה להבחן במבחן GRE
מבחן GRE הינו מבחן אוניברסלי, כלל עולמי, הניתן לגשת אליו גם בישראל. עלות הבחינה הינה 160$ ולאחר שתבחנו תקבלו את הציון שלכם. לבחינה ניתן לגשת בפעם השניה בהפרש של חודש לפחות מהפעם הראשונה ולא ניתן לגשת יותר מחמש פעמים במהלך שנה אחת.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה