יום שישי, 27 בינואר 2017

חדר שינה מעוצב



ליצור אווירה קסומה
מי לא היה רוצה להתעורר כל יום באווירה קסומה ומיוחדת, להרגיש בצימר בבית, או בחדר של נסיכות. חדר שינה מעוצב יכול להגשים לכם את הפנטזיה הזאת בקלות. כאשר עיצוב החדר משפיע ישירות על השינה שלנו שמשפיעה, על מהלך היום ההישגים והמצב רוח, כך שמדובר על חדר אשר בהחלט שווה להשקיע בו. תוך הקפדה על כמה כללים פשוטים ביותר תבטיחו לכם שינה רגועה.

משחקי אור וצבע
אז מה הדבר החשוב ביותר כשמדובר על חדר שינה מעוצב? בראש ובראשונה כמובן רהיטים איכותיים, שגם יחזיקו לשנים רבות וגם ייראו נפלא. לאחר שבחרתם את הרהיטים הבסיסיים לחדר כגון: מיטה, שידה, וארון. תוכלו להתפנות לחלק המהנה באמת וזה הוא עיצוב. חשוב שחדר השינה ישדר רוך, כמובן ישנה חשיבות לצבעים, בחרו צבעים ניטרליים רכים ובהירים, במידה ואתם רוצים לשלב צבע אחר נועז יותר, אתם כמובן יכולים, אך הקפידו לתת נגיעות, בכריות נוי, תמונות קיר וכד'. ישנה גם חשיבות גבוה מאוד לכך שהחדר יהיה מאור, ולא חשוך מדי. אמנם רובינו אוהבים לישון בחושך אך חדר לא מואר יצור אווירת מחנק ואתם תתקשו להתחיל את היום. השתדלו שחדר השינה יהיה בעל חלונות גדולים יחסית, אם בכל זאת חסר אור בחדר מנורות לילה מעוצבות, ומנורות אשר מותקנות בתוך קיר מעל המיטה ייעשו את העבודה.




חשיבות האינטימיות
במידה ואתם רווקים המשימה פשוטה יותר מכיוון שתצטרכו להתחשב רק ברצונות שלכם, אך אם אתם ישנים עם בן או בת זוג, וודאו כי הם אכן מרוצים מעיצוב החדר כך שהחדר יהיה האהוב על שניכם בבית, ויצור אווירה רגועה של אינטימיות וקרבה ושינה איכותית שרויה בחלומות טובים, ומתוקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה