יום רביעי, 21 בדצמבר 2016

קורס gmat



מבחן gmat – מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים
כדי להתקבל לתואר שני במנהל עסקים (MBA) בארץ או בחו"ל, עליכם להציג ציון אשר עובר את רף הקבלה במבחן gmat. מבחן gmat (Graduate Management Admission Test) נועד למיין ולסנן את המועמדים המתאימים ביותר, בהתבסס על הערכת יכולותיהם במגוון תחומים. בתוך כך, מעריך המבחן יכולות אנליטיות וכמותיות, יכולות מיון נתונים וביצוע אינטגרציה של מידע, חשיבה חדה וביקורתית, וכן שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה. קורס gmat יכין אתכם לכל ארבעת חלקי המבחן - כתיבה, חשיבה משולבת, חלק כמותי וחלק מילולי. 




מדוע מומלץ להרשם לקורס הכנה למבחן ה-gmat?
קורס gmat יכין אתכם בצורה הטובהביותר לקראת מבחן ה-gmat. אמנם ניתן לגשת למבחן מספר פעמים בשנה, אולם ברור לכל כי עדיף להצליח כבר בניסיון הראשון. קורס gmat כולל את כלל הנושאים וסוגי הבעיות אותם תדרשו להכיר בטרם תיגשו למבחן, ומבטיח כי תתרגלו כמות גדולה במיוחד של חומרים עדכניים. צוות המורים של הקורס ילווה אתכם לכל אורך הדרך, ויהיה זמין לכל שאלה או הבהרה אליה תזדקקו. 

מספר טיפים להכנה מיטבית לקראת מבחן ה-gmat
מהרגע שהחלטתם שברצונכם להרשם לתואר שני במנהל עסקים, אין טעם לחכות עוד. הירשמו עוד היום לקורס הכנה למבחן ה-gmat כדי לאפשר לעצמכם כמה שיותר מרווח זמן לתרגול החומרים. קורס gmat מקצועי הנו כזה אשר מועבר במכון הפעיל שנים ארוכות בתחום ובעל המלצות מסטודנטים רבים. הירשמו אל מכון הקרוב למקום המגורים או העבודה שלכם, ורק אל אחד כזה אשר השיעורים שבו מסתדרים עם הלו"ז הצפוף שלכם. רק כך תוכלו להבטיח לעצמם שגרת לימודים נוחה ונעימה שתביא לידי ביטוי את יכולות החשיבה שלכם במיטבן.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה