יום שישי, 11 בנובמבר 2016

ייצוג בבתי משפט



בימינו, כבר לא מספיק להגיע לבית המשפט כשבאמתחתכם רק הביטחון בחפותכם
בעבר, כאשר הייתם מזומנים לבית משפט לצורך כזה או אחר, היה באפשרותכם להגיע בגפכם ולהוכיח את חפותכם באופן עצמאי. ייצוג משפטי עולה כסף, מצריך אתכם לשתף אדם אחר בנבכי חייכם והופך את כל העניין המשפטי לגדול הרבה יותר ממה שלעיתים אתם רוצים שיהיה. ולמרות כל אלו, היום, לחלק מן הדיונים המשפטיים לא ניתן, מבחינה חוקית, להגיע ללא ייצוג משפטי של עורך דין מוסמך. ייצוג בבתי משפט בא לידי ביטוי גם כאשר אין זו חובה, וברצונכם להבטיח את הצלחתכם בתביעה, או כאשר הצד השני משתמש בשירותיו של עורך דין, ואתם לא רוצים להתמודד עם הנושא בעצמכם. 

החשיבות של ייצוג מקצועי בבתי משפט
ייצוג בבתי משפט, כפי שניתן להבין משמו, הוא עניין שאין להקל ראש לגביו. מטרת העל שלכם היא לנצח במשפט, או לכל הפחות לא להפסיד, ואת אלו תוכלו להשיג רק אם תייצגו את עצמכם (או שמישהו אחר יעשה זאת עבורכם) בצורה הטובה ביותר. בחברה המפותחת והתחרותית בה אנו חיים כיום, אף אחד לא ייתן לעצמו להגיע לבית המשפט ללא ייצוג מקצועי שהוא סבור כי יביא להצלחתו בזירה המשפטית. כל אלה, הן הסיבות העיקריות לכך שייצוג בבתי משפט הוא אחד הנושאים הקריטיים כאשר מדובר בתביעות, מכל הסוגים.

בחרו את עורך הדין שלכם בקפידה כי הצד השני בטוח יעשה זאת
ייצוג בבתי משפט על ידי עורכי דין, מומלץ שייעשה על ידי הטובים שבהם. היופי בדבר הוא שטוב ורע בעולם המשפטים הוא נושא הנתון לוויכוח. עורך דין אחד, ימצא חן בעיניי אדם אחד, ואחר לא. חשוב שתבחרו את מי שייצג אתכם, על פי האינטואיציה שלכם ועל פי הקריטריונים שהצבתם לעצמכם, ולא על פי מה שהחברה מכתיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה