יום שני, 18 בינואר 2016

עו"ד תעבורה שמתאים לכם



בחירה של עו"ד תעבורה יכולה להשפיע עליכם אם אתם צריכים עורך דין. השיקולים אותם עליכם לבחון הם הניסיון של עורך הדין, הקשר שלכם מולו וכן הדרך בה הוא עומד לפעול במקרה שלכם.

בחנו מה הניסיון של עורך הדין
הניסיון הקודם של עורך הדין משמעותי וככל שהמקרה שלכם מורכב יותר כך חשוב למצוא עו"ד תעבורה בעל ניסיון עשיר יותר. אם יש לכם מקרה מורכב מאד אתם תצטרכו למצוא עורך דין שיכול לתת לכם את המענה הראוי ולכן חשוב לשאול אותו על ניסיונו הקודם.

בדקו את הקשר שלכם עם עורך הדין
הקשר עם עו"ד תעבורה לא צריך להיות קשר טוב במיוחד ברמה האישית אך הוא צריך להיות טוב ברמה המקצועית. התפקיד של עורך הדין הוא להגן על הלקוחות שלו והם צריכים לתת לו את כל הכלים לעשות זאת וכלים אלו כוללים גם פתיחות מול עורך הדין. כלומר, יש להרגיש נינוחים לפתוח את כלל הסוגיות מולו ולהרגיש בנוח לתת לו את כל המידע שיכול להיות רלוונטי עבורו ולצורך טיפול בתיק.


בררו מראש כיצד הוא רואה את המצב שלכם
אתם יכולים ברר מראש כיצד רואה עורך הדין את המקרה שלכם. בחירה של עו"ד תעבורה היא חשובה מאד ואפשר לברר מולו מראש כיצד הוא רואה את התיק שלכם ולמה הוא צופה. כמובן אי אפשר להתייחס באופן כללי לכל בעיות התעבורה, יש לברר עם עורך הדין כיצד הוא רואה את המקרה שלכם, מה הוא מתכנן לעשות וכן לאלו תוצאות הוא מצפה. לא תמיד הציפיות תואמות במאה אחוז את התוצאה, אך הן נותנות כיוון של הדרך בה יפעל עורך הדין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה