יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

מענה טלפוני מחיר



מענה טלפוני הוא מענה במיקור חוץ. המענה אינו יושב בתוך העסק ואין צורך של העסק לבצע פעולות פנימיות מיוחדות כמו למשל להעסיק עובדים, לפנות להם מקום או לפקח עליהם. היתרונות של המענה הטלפוני רבים מאד ובעלי העסקים השונים בוחרים במענה זה מתוך מטרה לשפר את השירות שהם נותנים. עם זאת ואף על פי שברור כי המענה יכול לשפר את היכולות של העסק, השאלה העיקרית של בעלי העסקים השונים שמתעניינים בשירות היא על המחיר של המענה טלפוני. חשוב להבין כי המחיר לא יכול להיות מחיר אחיד וזאת כיוון שהוא מורכב מפרמטרים שונים.

באלו שעות עובד המענה
כל עסק צריך מענה בשעות שונות ויש הבדל בין המחיר של מענה טלפוני עבור שירות שעובד לאורך כל שעות היממה ועבור מענה שנותן שירות רק בשעות העבודה המקובלות בשוק העבודה. החברה שנותנת את המענה יכולה לבחון עם העסק מה הצורך שלו ובאלו שעות כדאי לתת מענה טלפוני ובהתאם להרכיב הצעת מחיר.

למידע נוסף לחץ כאן – מענה טלפוני מחיר


כמה שיחות יתקבלו במענה
ישנם עסקים שמקבלים שיחות רבות במהלך היום ואז יש צורך בנציגי שירות רבים שיהיו זמינים עבורם וישנם בעלי עסקים שצריכים מענה שייקח מדי פעם את השיחות המתקבלות. בהתאם לכמות השיחות הנכנסות אפשר לבחון את סוגיית "מענה טלפוני מחיר".

מה הצורך של העסק מבחינת המענה
כדי לענות על סוגיית המחיר של המענה הטלפוני יש להבין מה הצורך של העסק עצמו. ישנם עסקים שצריכים מענה שייקח הודעות ויעביר אותן בצורה מסודרת וישנם עסקים שצריכים גם נציגים שיכולים לבצע עבודת מכירות. עבור כל עסק מתאימים את השירות הטוב לו ביותר ולאחר מכן נותנים לו הצעת מחיר שמיועדת לענות על מה שהוא מבקש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה