יום שבת, 19 בספטמבר 2015

סורק כרטיסי ביקור



יש פיתרון לערמות כרטיסי הביקור שנערמות בארנק, בתיק ובמשרד. הפיתרון מגיע בצורה של סורק כרטיסי ביקור, מכשיר קטן עם פעולה גדולה. במספר דקות בודדות אפשר להעביר את כל האינפורמציה שעל גביי כרטיסי הביקור ישירות למחשב והדרך לשלות משם שם של איש מקצוע קלה ונוחה.

קצת על המכשיר
המכשיר מגיע במספר גדלים בסיסיים שלא גדולים ממחשבון. ישנם מכשירים שסורקים את כרטיסי הביקור בשחור לבן ויש כאלה בצבע, שאר הפונקציות זהות בכל המכשירים. סורק כרטיסי ביקור חוסך עבורנו ב:
·         רכישת תוכנה נוספת – העבודה מתבצעת בתוך תוכנת מיקרוסופט אאוטלוק שיש בכל מחשב.
·         מקום – מדובר במכשיר קטן וקומפקטי שמתאים לכל כיס בעלות ובמראה.
·         אין צורך ללמוד שיטות הפעלה חדשות – בניגוד למכשירים שיש לסנכרן מול המחשב במקרה הזה אין צורך לבצע שום פעולה כי המחשב מזהה את סורק הכרטיסים באופן מדוייק ואוטומטי.




שיטת עבודה
תהליך הסריקה במכשיר הקטן והחכם הזה מתבצע בדקות בודדות בהן יש להזין את כרטיס הביקור לתוך המכשיר אשר מעביר אותו סריקה קצרה ובאופן אוטומטי יודע לפתוח במחשב רשומה של איש קשר חדש ולמלא את כל הפרמטרים הדרושים כגון: טלפונים, מייל, אתר אינטרנט, פקס, שם החברה ושם איש הקשר. נוחות התהליך היא פטנט נפלא עבור כל השכחנים למיניהם שדווקא ברגע נתון אחד לא מוצאים את השם שחיפשו.

עלויות
יש כיום מגוון עצום של סורק כרטיסי ביקור והמחירים משתנים בהתאם לגודל המכשיר וליכולת הסריקה בצבע או לא וכמובן מהירות הסריקה. כאשר רוצים לבחור סורק כרטיסי ביקור יש לתת את הדעת לגובה התקציב שהותנה מראש ולתקופת האחריות, אלו הם הפרמטרים היחידים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה במוצר הנ"ל.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה