יום שבת, 19 בספטמבר 2015

קבלן שיפוצים שמתאים לשינוי בבית ולשינוי במשרד



ישנם קבלני שיפוצים רבים שיכולים לתת הצעה לשיפוצי בית או משרד, אך לא כל קבלן שיפוצים מתאים לכל אחד. הודות לכך שישנו אינטרנט אפשר לקבל מידע רב על כל קבלן, לשמוע על הגישה שלו ולקבל החלטה מושכלת אם לעבוד איתו או לא.

מה ההבדל בין שיפוץ בבית לשיפוץ במשרד?
כעיקרון, אין הבדל משמעותי בין תהליך השיפוץ בבית ותהליך השיפוץ במשרד מעבר לכך שעבודות במשרד יכולות להשפיע על אופן העבודה במקום וכל יום איחור בשיפוץ יכול להוביל להפסד כספים ולאי נוחות בהתמודדות מול הלקוחות של המשרד.




קבלן שיפוצים לבית
קבלן שיפוצים לבית צריך לבצע את העבודה המתבקשת ממנו בלוח הזמנים שנקבע ולפי התכניות. לפני שיוצאים לדרך עם השיפוץ חשוב מאד לעבור על העבודה בפועל, לדעת מי נכנס לבית ומהו לוח הזמנים לסיום העבודה. כל מי שמכניס אנשי מקצוע לבית שלו רוצה להיות בטוח שהעבודה שתתבצע במקום היא מה שהוא מצפה לה בלי הפתעות.

קבלן שיפוצים למשרד
שיפוצים שמתבצעים במשרד צריכים לענות על דרישות רבות מבחינה מקצועית, אך מעבר לזה יש לבחון כמה פרמטרים נוספים:
·         לוח זמנים – יהיה נכון להגיד שכל עבודת שיפוצים מחייבת עמידה בלוח זמנים שנקבע מראש, אך כשמדובר בשיפוצים שמתבצעים במשרד יש חשיבות רבה עוד יותר כיוון שהשיפוץ מפריע לעבודה השוטפת במקום.
·         ביטוח – הקבלן וכל העובדים שלו חייבים להיות מבוטחים לצורך העבודה. אף מקום עבודה לא רוצה לקבל תביעה רק כי נכנסו אליו בעלי מקצוע שאינם מבוטחים.
·         דיסקרטיות – המשרד יכול להכיל תיקים של לקוחות ומידע אישי גם על בעלי המשרד וגם על הגופים שהוא עובד מולם ולכן חשוב מאד שהקבלן ועובדיו יתחייבו לדיסקרטיות מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה