יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

מענה אנושי לעסקים – מהן הפעולות שהמענה יכול לבצע



מענה אנושי לעסקים הוא מענה המתבצע על ידי נציגים שעובדים בחברה חיצונית לעסק ונותנים שירות לפי הצורך של העסק. העסק יכול לקבוע איזה שירות הוא צריך כמו למשל שירות של קבלת הודעות, נציגים שיבצעו מכירות או מענה לשאלות של לקוחות מתעניינים וקיימים והשירות של המענה יבצע זאת על הצד הטוב ביותר.

קבלת הודעות עבור העסק
שירות בסיסי מאד אותו מבקשים עסקים רבים הוא שירות מענה אנושי לעסקים שלוקח הודעות מהלקוחות והמתעניינים. שירות זה מתאים לעסקים קטנים או גדולים והוא מאפשר לבעלי העסק או למי שצריך לענות על השאלות השונות להצליח לקבל יותר טלפונים בו זמנית, להגדיל את טווח שעות הפעילות בלי להעסיק עובדים נוספים בתוך העסק באופן ישיר.

מכירות
אחת מהפעולות שיכולות להתבצע על ידי מענה אנושי לעסקים היא מכירות. ישנם מוקדים אליהם מתקשרים לקוחות פוטנציאלים המעוניינים בשירות או לקוחות קיימים שרוצים לשנות את השירות שהם מקבלים. המענה האנושי יכול לאתר את הצורך והרצון של כל מתקשר ולהתאים לו את המכירה הטובה ביותר עבורו. הנציגים שנותנים שירות במקרים אלו הם לא רק יכולים לתת שירות טוב אלא מתמחים לאורך ההכשרה ותקופת העבודה שלהם ביצירת מכירות למען העסק.

מענה לכל שאלה של הלקוחות
הלקוחות המתקשרים אל העסק רוצים לפעמים רק לקבל תשובות לשאלות נפוצות מאד. כחלק מההכשרה של העובדים. כדי לספק מענה אנושי לעסקים שעונה על שאלות הלקוחות המתקשרים על החברה שנותנת את השירות להבין לעומק מהן השאלות הנפוצות של הלקוחות המתקשרים וכמובן לדעת מהן התשובות המתאימות ביותר לכל שאלה. כדי לתת את המענה הטוב ביותר עבור המתקשרים הנציגים עוברים הכשרה גם בתחום מתן שירות וגם הכשרה שנוגעת לשירותים אותו מעניק העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה