יום שבת, 19 בספטמבר 2015

מרכזיות במרכז



מהי בעצם מרכזייה? מרכזייה היא האמצעי האחראי לעשות קישור בין מנויים שונים בכל מקום על הפלנטה באמצעות טכנולוגיית תקשורת ולהביא למצב שהמנויים משוחחים זה עם זו. בעבר מרכזיות במרכז ובכל מקום בעולם תופעלו באופן ידני, עם השנים הטכנולוגיה התקדמה כך שבאופן מאד טבעי מרכזיות במרכז, בצפון או בכל מקום אחר לא דורשות מגע אדם ומתנהלות היום בדרך וירטואלית במחשב.




אבולוציה בתקשורת
כל נושא התקשורת החל בשנת 1877 שם החלו לתפקד המרכזיות הראשונות, עם השנים תחום התקשורת עבר אבולוציה שאם רוצים להשוות את יכולת ההתקשרות היום לאז אין שום דימיון למעט התוצאה שהיא שיח רחוק בין מנויים. להלן סוגי המרכזיות מההתחלה ועד היום:
  • מרכזיות ידניות
  • מרכזיות אוטומטיות
  • מרכזיות דיגיטליות
  • מרכזיות תוכנה
  • מרכזיות IP

מערכת עם יכולות אין סופיות
תחום התקשורת הוא פנומנאלי כיום בזכות מרכזיות במרכז, בצפון, בדרום ובכל מקום. יש כיום למרכזיות יכולת לתת מענה ושירות שלא היה כמותו בעבר. ראשית כל אין צורך לרכוש ציוד חדש, כל ההתנהלות של כניסה ויציאת שיחות ומעקב נעשית דרך האינטרנט. שיחות לא מתנתקות ויודעות להגיע בדיוק לאדם הרצוי ומעלה חשובה נוספת שמסייעת לעסק לתפקד גם כשהעובדים בחופש, יש אפשרות להמשיך ולעבוד מכל מקום אחר בארץ ובעולם.

רכישה נכונה
כל עסק, חברה או ארגון שיודעים כי הגיע הרגע להשתדרג חייבים להתקדם למערכת תקשורת מתקדמת. אין ספק שהכמות של מרכזיות במרכז, בצפון, בדרום ובכל מקום אחר בארץ עולה משנה לשנה בזכות התובנה שלא ניתן לגדול ולהתקדם בלי לשפר את יכולת התקשורת בעסק. הדרך לבחור את המרכזייה פשוטה, אך מחייבת בדיקה והתאמה של איש מקצוע לכל עסק לפני הרכישה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה