יום שני, 31 באוגוסט 2015

עורך דין נזיקין במרכז


עורך דין נזיקין הוא עורך דין שיכול לבוא לעזרתם במקרים של פגיעות גופניות. לצערנו יש מסביבנו סכנות רבות שיכולות לפגוע בנו וכשהן עושות זאת הפגיעה היא לא רק גופנית אלא גם רגשית וכלכלית. התפקיד של עורך הדין הוא לעזור לכם במקרה של פגיעת גוף כמו למשל במקרים של תאונות דרכים, רשלנות רפואית, תאונה בעבודה ועוד. יש נפגעים שחושבים שהם יכולים לפנות לבד לביטוח הלאומי ולביטוח הפרטי ואלו ידאגו להם כראוי ויש שמבינים כי פניה לעורך דין בעצם שומרת עליהם ועל הזכויות שלהם כשהמטרה היא לאפשר להם להרגיש טוב יותר.

פניה אל הביטוח הלאומי
כדי שהביטוח הלאומי יכיר בנפגעים (מסיבות שונות), עליהם לעבור בבירוקרטיה שלו ולהגיע בעת הצורך לוועדה רפואית. עורך דין נזיקין יכול ללוות את הנפגעים גם בתוך הבירוקרטיה של הביטוח הלאומי כשהליווי כולל בין היתר הכנה לוועדה, הפניה של הנפגע לרופאים שונים שיכולים לתמוך בקושי שלו וכמובן סידור כל המסמכים כדי להעלות את הסיכויים לקבל פיצויים מהביטוח הלאומי.




פניה אל חברות הביטוח האישיות
חברות הביטוח האישיות מולן יכול לעבוד עורך דין נזיקין (בפניה אישית או דרך בית משפט אם יש צורך בכך) יכולות להיות חברות הביטוח של הרכב, של העבודה ועוד. עורך הדין בודק כל פניה ובוחן כיצד לעזור לנפגע לעמוד על הזכויות שלו.

למה מיועד הכסף של הביטוח?
הכסף של הביטוחים השונים נועד לפצות את הנפגע ולאפשר לו לחיות ברווחה עד במידה שאפשר. הנפגע עלול לאבד את כושר העבודה שלו ולעתים הוא זקוק לטיפולים מיוחדים, מה שיכול לפגוע בו ובבני משפחתו. הכסף המתקבל מהביטוחים השונים נועד להקל על הנפגע ולכן עליו לעשות כל שביכולתו לקבל אותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה