יום שלישי, 2 ביוני 2015

שירות הלקוחות של 012



 שירות הלקוחות של 012 מאפשר לכם לקבל שירות ממוקדי החברה בכל הנושאים. השירותים של חברת 012 הם שירותים טלפוניים ושירותי אינטרנט. כדי לקבל מידע מדויק על השירותים השונים של החברה ולהתאים לכם את החבילות הנכונות ביותר אפשר ליצור קשר עם החברה בטלפון.

שירותי הטלפון של החברה
שירות הלקוחות של 012 יספק לכם מידע על השירותים השונים של החברה בתחום הטלפון. החברה נותנת שירות ללקוחות ביתיים בקוי הטלפון (אשר מתבססים על תשתית האינטרנט הביתית או העסקית), נותנת שירות לעסקים, לשיחות לחו"ל וכן שירות סלולרי. שירותי הטלפון של החברה הם מגוונים וכל בית ועסק יכולים למצוא את השירותים המתאימים במיוחד עבורם. החברה מציעה ללקוחות שלל פתרונות כמו למשל קווים מרובים או חבילות שיחה לחו"ל. כל החבילות השונות והשירותים הקיימים בחברה יכולים להתאים באופן ספציפי לפי הדרישות שלכם.

שירותי האינטרנט של החברה
התקשרות עם שירות הלקוחות של 012 תאפשר לכם לברר אילו פתרונות אינטרנטיים יתאימו לכם. כמובן ישנו הבדל בין הצורך הביתי לבין הצורך העסקי וכך גם הבדל בין כל מקום. לכן מומלץ לברר מוקד שירות הלקוחות של 012 אלו חבילות ניתן להציע לכם וגם איזה שירות יתאים לדרישות השונות אצלכם.

כל המידע במקום אחד
בין אם אתם לקוחות של חברת 012 ובין אם לא תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה ולהעלות את כל השאלות שלכן. השאלות יכולות להיות בנוגע למתן שירותים מהחברה (הטלפון והאינטרנט) וכן בנוגע לפרטים ספציפיים של המנויים כמו החלפת אמצעי התשלום, בירורים על חשבוניות, שינוי של החבילות הקיימות שלכם וכל שאלה או עניין אחר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה