יום שבת, 18 באפריל 2015

המלצות על רכישת מרכזיות לעסקים



בעלי עסקים שרוצים לנצל את כל היתרונות של מרכזיות לעסקים צריכים לדעת כיצד לבחור אותן. ראשית, כדאי לציין שכל מרכזיות ה-IP מיועדות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הגודל של העסק הוא לא תמיד פונקציה בבחירת המערכת. המטרה היא להתאים בין המפרט הטכני של מרכזיות לעסקים לבין כמות העובדים, סוג התקשורת עם ספקי השירות וכמובן מספר הלקוחות. שנית, מוקדי שירות טלפוניים עושים שימוש בשירותי מרכזיות ולכן יש היצע רחב של פתרונות תקשורת. שלישית, תמיד ניתן לשלב בין מכשירי טלפון רגילים לבין מרכזיות IP או מרכזיות בטכנולוגיות אחרות.

ההמלצה החשובה ביותר היא לבדוק את רמת ההוצאות על המערכת בטווח הקצר והארוך. הוצאות בטווח הקצר מורכבות מעלות ראשונית, התקנה וביצוע התאמות או שינויים במבנה העסק. לעומת זאת, הוצאות בטווח הארוך נובעות מאופי ההתנהלות של החברה ומכמות התיקונים הנדרשים. מרכזיות לעסקים ברמה גבוהה יעזרו לחסוך בהוצאות וימנעו עוגמת נפש מיותרת.




איפה מוצאים מרכזיות לעסקים?
המלצה לא פחות חשובה היא לקבל מידע על מרכזיות לעסקים דרך אתרי אינטרנט העוסקים בתחום. סקירה קצרה של דגמי מרכזיות יכולה לעזור לבעלי עסקים בכל רחבי הארץ. במהלך הסקירה כדאי להתמקד בעיקר במפרט הטכני של מרכזיות, בהבדלים בין הטכנולוגיות ובאופן בו המחיר מושפע מתכונות כמו גודל המסך, שפת השירות וכן הלאה. לקוח שמשתמש במקורות מידע מתאימים יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על מרכזיות.

רכישת מרכזיות היא משימה קשה מכפי שנהוג לחשוב, אולם כל בעלי העסקים חייבים לבצע אותה. מרכזיה היא צומת התקשורת המרכזי של העסק והיא אחראית על התנהלות בין עובדים, ספקים ולקוחות. המרכזיה צריכה לתרום לעסק בטווח הקצר והארוך ולעזור לו לחסוך בהוצאות תפעול שוטפות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה