יום שלישי, 14 באפריל 2015

נייר צילום לבית ולמשרד



משרד מודרני לא יכול לעבוד בלי כמות גדולה של נייר צילום
נתחיל בהסבר קטן ותמציתי – כשאנחנו מדברים על נייר צילום הכוונה היא כמובן לא לנייר הקופי השחור – שבו היינו משתמשים בשביל להעתיק מסמכים ושחולף לו לאטו מן העולם. הכוונה בנייר צילום היא כמובן לניירות ה-A4 המוכרים המשמשים את המשרד שלנו על בסיס יום יומי בכמויות גדולות. בנייר הצילום אנחנו משתמשים לכל הצרכים המשרדיים השוטפים – החל מההדפסות הרבות שאנחנו מבצעים, דרך הצילומים הרבים במכונת הצילום וכלה בשימוש הבסיסי בנייר לכתיבה ולתכנון. בעולם המודרני, השימוש במחשבים בו הולך וגובר, עדיין ישנה חשיבות גדולה לנייר ולשימוש בו בעבודה המשרדית התקינה והשוטפת – ולכן חשוב שנוודא שלא יחסר לנו נייר כשנזדקק לו.

רכישה חכמה של נייר צילום – על בסיס קבוע ובכמויות גדולות
כשאנחנו קונים נייר צילום למשרד שלנו, חשוב מאוד שנבין שלא מדובר בהוצאה שאפשר להקל בה ראש – מחד, אנחנו לא רוצים להגיע למצב שבו יחסר לנו נייר כשנזדקק לו להדפסה או לצילום דחוף, ומאידך קנייה לא חכמה של נייר יכולה להוביל להוצאות לא מבוטלות – הנייר הרי מגיע באריזות של 4-5 חבילות של 500 דפים, וזה עולה לא מעט כסף. המפתח לקנייה חכמה טמון בקנייה על בסיס קבוע של כמויות גדולות יחסית, 
 מחנות המתמחה בצרכי המשרד שתיתן לנו מחיר רווחי כפי שבררנו אחר השוואת מחירים ברשת.


גם כשקונים ציוד למשרד שלנו – כדאי לחשוב על הסביבה
בסופו של דבר, נייר צילום הוא מצרך עם משמעות אקולוגית – בשביל לייצר אותו בכמויות גדולות צריך לכרות עצים. לכן שווה לנו לבחון מצד אחד חיסכון בהדפסות ובצילומים במידת האפשר, ומצד שני גם לבחון אפשרויות של השקעה בנייר ממוחזר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה