יום שבת, 7 בפברואר 2015

שירות מענה אנושי



חשיבות שירות הלקוחות
למרות שהדבר מובן מאליו, נדמה כי במקרים רבים צריך להסביר זאת לבעלי עסקים. העסק שלכם, לא משנה מה השירות או המוצר שהוא מציע, וגם אם יהיו האיכותיים ביותר – לא יכול להצליח ללא שירות לקוחות איכותי. שירות לקוחות איכותי יכול להתבטא במספר אלמנטים:
-          מקצועיות
-          אדיבות
-          זמני מענה
-          סבלנות
בהתחשב בכל האלמנטים הללו – לפעמים לא קל להשקיע בשירות לקוחות איכותי. עם זאת, לשירות כזה חשיבות שלא תסולא בפז, בוודאי בכל הנוגע למענה טלפוני איכותי.

גורמים חשובים במענה טלפוני
מענה טלפוני איכותי חייב להתאפיין במספר גורמים חשובים. הראשון בהם הוא מקצועיות המוקדן – הלקוח חייב לדעת שמצדו השני של הקו יושב אדם שמבין על מה הוא מדבר ולא מורח אותו. גורם שני חשוב הוא אדיבות המוקדן, שהיא בעצם מקצועיות בשירות טלפוני. בהקשר זה, שירות מענה אנושי הוא הכרחי לעומת שירות מענה אוטומטי, שכמעט וחלף מן העולם ובצדק. הגורם השלישי, ואולי החשוב ביותר – הוא מהירות וזמינות המענה. זמני המתנה ארוכים מרתיעים לקוחות, וחשוב שמלבד זמני המתנה קצרים זמינות המוקד תהיה גדולה ככל הניתן. בהתחשב בכל הגורמים הנ"ל, בשילוב עם הגורם הכלכלי – שירות מענה אנושי הוא הפתרון הטוב ביותר עבורך.

מהו שירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי מנתב את כל שיחות הלקוחות לעסק שלך למוקדנים מקצועיים, המקבלים את המידע המקצועי הנדרש לכך ומהווים עבורך מוקד שיחות. השירות הנ"ל הוא קריטי במיוחד בכל הנוגע לזמני התגובה וזמינות השירות – שכן שירות מענה אנושי, בניגוד למזכירות או מוקד פרטי, יכול לפעול גם מסביב לשעון. בנוסף, שירות מענה אנושי מחויב בסטנדרטים מקצועיים של אדיבות ומקצועיות שירות – שהם הכרחיים כפני העסק שלך. לסיכום – אפשר לעצמך להתעסק בניהול העסק שלך ובמוצר שאתה מספק, ואת הטלפון השאר לאנשים שזה מקצועם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה