יום חמישי, 21 באוגוסט 2014

שלטי מתכת



רוב השלטים שאנו רואים היום הם שלטי מתכת. שלטים אלו משמשים להכוונה, פרסומות, מיתוג והתראה מפני סכנות. שלטי מתכת הם שלטים העשויים מתכת שעליו מונחת מדבקה והם יכולים להתאים לכל מקום. השלטים יכולים להיות באזורים מוגנים או בחוץ במקום שיש רוחות והם יכולים להגיע בגדלים שונים ולהיות מונחים על כל מסגרת שישנה באזור או לחילופין להתאים להם מסגרות.

 
שלטי מתכת

שלטי חוץ
בכל אזור בניה אשר יש לו משרד מכירות, יש שלטי מתכת. השלטים מונחים לרוב בגאון כך שכל אחד יוכל לראות אותם ממרחק והם מצביעים למי שמגיע לאזור גם היכן ניתן למצוא את פרוייקט הבניה וגם היכן נמצאים משרדי המכירות. השלטים הללו צריכים להיות מאד פרקטיים ועליהם להיות זולים (כיוון שהם משמשים לזמן מוגבל ולאחר מכן נזרקים), עמידים בפני רוחות ועליהם להחזיק מעמד היטב בגשם או בשמש מבלילדהות או להיפגע מקורוזיה. שלטי המתכת יכולים לעמוד בכל התנאים הללו ויותר מכך, הם יכולים להיות בגודל שמתאים למקום עצמו.

שלטי מתכת - גרפיקה
על השלטים ניתן לשים כל גרפיקה שנדרשת במקום. יש ששמים את הלוגו של החברה או העסק, כמו למשל מעל מסעדות, בתי קפה וחנויות ויש ששמים כיתוב וסימני הכוונה. שלטי מתכת עשויים מתכת שעליה מודבקת מדבקה בגודל הנדרש. לפני המכינים את המדבקה ניתן לסכם על הגרפיקה הרצויה וכיוון שהיום ישנן מדפסות מתקדמות, ניתן להשתמש בכל צבעי הקשת ולפרוס את השלט לכל גודל שיש בו צורך.

תליית השילוט
שלטי מתכת נוחים מאד כמעט מכל היבט. השלטים יכולים להגיע בגדלים שונים, ניתן לשים עליהם כל גרפיקה והם עמידים בכל מזג אוויר. מעבר לכל אלו קל לתלות את השלטים או להתאים אותם למקום הנדרש ולצורך כך יש להצטייד בכלים המתאימים ובמיומנות בסיסית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה