יום שבת, 7 ביוני 2014

עדשות מולטיפוקל



כל היתרונות של עדשות מולטיפוקל
בין אם מאז ומתמיד היו לכם משקפיים, ובין אם אתם חשים הפרעות בראיה רק בתקופה האחרונה, אפשר שבזמן האחרון, אתם שמים לב לעובדה מעניינת - ליקוי הראיה שלכם מרגיש לא אחיד. כלומר - לא מדובר על קוצר ראיה או על רוחק ראיה - אלא על מצב שבו אתם לא רואים היטב, אבל בטווחים משתנים. עד לפני מספר שנים, האמצעי היחיד לפתור זאת, היה בעזרת שני זוגות משקפיים - האחד לראיה מקרוב והשני למרחוק. כיום לעומת זאת, באמצעות עדשות מולטיפוקל, אפשר לפתור את הבעיה עם זוג משקפיים אחד בלבד!

התאמה שחוסכת המון
באמצעות עדשות מולטיפוקל, אתם קודם כל חוסכים את הצורך ברכישת שני זוגות משקפיים. מדובר על חסכון משמעותי מאד קודם כל מבחינה פיננסית, וזאת למרות שהמחיר של עדשות מולטיפוקל איננו זול - הרי שהן עדיין זולות יותר משני זוגות נפרדים של משקפיים.



מעבר לכך, מדובר גם על חיסכון מבחינת הנוחות שלכם. חישבו על מצב שבו אתם נוהגים - אם צריכים לשים לב גם לטווח הקרוב, אבל גם לטווח הרחוק. אם מנסים להשתמש בשני זוגות משקפיים בו זמנית, הדבר עלול להיות מסוכן במיוחד עבורכם. לעומת זאת, באמצעות עדשות מולטיפוקל, אתם יכולים ליהנות מעדשות אחידות, שלא צריך החליף, ומזוג משקפיים אחד שילווה אתכם לאורך היום, ותמיד ייתן לכם מענה מעולה.
יש להתייחס גם לעובדה שכיום עדשות מולטיפוקל מהוות גם יתרון אסתטי חשוב מאד. תם העידן שבו העדשות הללו היו עם קו שחוצה ביניהן. כיום לעדשות יש מראה אחיד וחלק - ואתם חופשיים לבחור בין מגוון של מסגרות שיחמיאו לפנים שלכם.

הפתרון המלא ביותר
עדשות מולטיפוקל אם כן, מעניקות לכם את הפתרון המושלם, המלא והמקיף ביותר שיש. אתם מוזמנים ללכת לבדיקת עיניים, לראות מה המספר שלכם - וכמובן להתנסות בעדשות המיוחדות הללו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה