יום שבת, 15 ביוני 2013

שיחות בחו"ל



מה חשוב לבדוק לפני שמבצעים שיחות בחו"ל?
אולי לא רבים מאיתנו זוכרים את הימים ההם, אך בעבר, טלפונים סלולריים היו נדירים ביותר, וביצעו פעולות בסיסיות בלבד כמו הוצאה וקבלה של שיחה או הודעת טקסט בלבד לצורך העניין. עם השנים, ויחד עם ההתפתחות הטכנולוגית הענפה בתחום זה, הטלפונים הפכו לסמארטפונים, והם יכולים לספק לנו גלישה באינטרנט, קריאה של אימיילים, שלל משחקים, התעדכות בכל מה שחדש בפייסבוק ועוד ועוד אלמנטים שונים ומיוחדים ללא כל צל של ספק, אשר הופכים את הטלפון החכם לכלי שימושי ביותר עבור רוב האנשים. רבים נושאים את הסמארטפונים שלהם לכל מקום ומקום, גם לחופשה בחו"ל. אם כך, מה חשוב לדעת לפני שמבצעים שיחות בחו"ל?

האם המכשיר פתוח לשיחות בחו"ל ומתאים ליעד
ראשית חשוב מאוד לוודא כי המכשיר הסלולרי שברשותכם פתוח אל שיחות בחו"ל, ומאפשר קבלה והוצאה של הודעות. את זאת ניתן לבדוק בקלות בחברת הסלולה לה מכשירכם שייך.
שנית, חשוב מאוד לבדוק כי הטלפון שלכם מתאים לשיטת השידור המקומית במדינות אליהם אתם נוסעים. חלק ממדינות אמריקה, יפן או הקאריביים מצויידים בשיטת שידור שונה, ולכן חשוב לבדוק כי הטלפון שלכם יוכל לתפקד גם שם.



שיחות בחו"ל, מסלול התשלום
שנית, חשוב מאוד לעשות בדיקה מקיפה על מסלולי התשלום לשיחות בחו"ל, ולקחת את ההצעה המשתלמת ביותר בעבורכם. קיימים כמה מסלולי תשלום:
·         חבילות הכוללות הוזלה בשיחות וקבלת הודעות טקסט.
·         חבילות הכוללות הוזלה גם בקבלת וגם בהוצאת שיחות והודעות טקסט.
·         חבילות הכוללות בתשלום גם גלישה סלולרית בנפח מוגבל.

גלישה סלולארית
בנוסף לביצוע שיחות בחו"ל ושליחת הודעות טקסט, רבים יהיו מעוניינים גם באפשרות גלישה סלולרית במהלך החופשה. לרוב, מסלולים הכוללים גלישה סלולרית יקרים מאוד ומאפשרים נפח גלישה נמוך מאוד. אם כך, מה הפיתרון? מדינות מסויימות מציעות לרכוש כרטיס סים מקומי, המאפשר לרוב גלישה סלולרית חופשית. תוכלו להתקין סים זה בטלפון הסלולארי שלכם, ולשייך את המספר האמריקאי למספר ישראלי, כך שתוכלו להנות מגלישה סלולרית חופשית במחירים סבירים, והמתקשרים אליכם לא יצטרכו לשלם הון בחיוג למספר בחו"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה