יום ראשון, 16 בדצמבר 2012

קרנליאן



קרנליאן – תכונות וסגולות
הטבע אשר מקיף אותנו מזמן לנו מפגש מרתק עם חומרים רבים ומגוונים כאלה ואחרים, אשר יש בכוחם לסייע לנו במהלך החיים, לשפר, להקל ולתרום תרומה גדולה לכל אחת ואחד מאיתנו. אם נביט סביב נגלה אבנים רבות שיכולות לסייע לנו, דוגמת אבן הקרנליאן .
אבן קרנליאן נחשבת כבעלת תכונות וסגולות מיוחדות. היא מעניקה מרץ ואנרגיה והרבה שמחת חיים. האבן נחשבת כבעלת סגולות לחיזוק אומץ הלב וכנותנת כוח להתקדם גם במצבים קשים. היא יוצרת איזון רגשי שמסייע לחוות חוויות רגשיות עמוקות. האבן ידועה גם כבעלת יכולת לחיזוק אנשים העושים הרבה למען הזולת ומעט לעצמם. היא גם יעילה אצל אנשים הנוטים לפיזור ובלבול והיא מרחיקה אפטיה .

קרנליאן – מבנה האבן
קרנליאן נחשבת לאבן מתת משפחה של קוורץ והיא סוג של אגת שקופה למחצה בגוון אדום כתום. שמה של האבן נובע מצבעו של הדובדבן קורנל. זוהי אבן חן מאד נפוצה ובדומה לאבני אגת אחרים גם היא מסמלת את היופי והעוצמה של העולם. רבות מאבנים אלה עברו צביעה כימית בלחץ ובחום גבוה לפני מכירתן . 
קרנליאן – נתונים אנרגטיים
קרנליאן מסמלת אנרגייה נשית ורטט האנרגיה שלה עדין. השימוש שלה אצל גברים מעצים את האנרגיה מסוג זה במיוחד אצל גברים שיש להם מחסור באנרגיה עדינה ורכה. שימוש באבן קרנליאן מאזן את הצ'קרה השנייה הקשורה למיניות, רגש ויצירתיות. מכאן שהאבן יכולה לסייע לאנשים יצירתיים בעבודתם היום יומית .

קרנליאן – אבן השמחה
קרנליאן ידועה גם בכינוי "אבן השמחה" מכיוון שהאנרגיה שהיא משרה יוצרת שמחת חיים ועליצות והיא יכולה להיות מאד יעילה לאנשים שזקוקים לחיזוק בתחום זה. למרות שאבן קרנליאן נחשבת כמתגברת אנרגיות היא יכולה להיות גם מרגיעה במקרה של עודף אנרגיה, וזאת עקב העדינות שבה. בזכות יכולתה להכניס שמחת חיים היא מאד יעילה גם במצבים של חוסר פריון ביולוגי או חוסר פריון ביכולת להרים פרוייקטים שונים. האדם הנושא או המשתמש באבן זו יוכל לחוות שינוי שיאפשר לו להתמודד עם חוסר הפריון באופן הרבה יותר יעיל .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה